اردوی کهکشانی ( هفته جهانی فضا)

آموزش زبان کودکان

اردوی کهکشانی ( هفته جهانی فضا)

هفته جهانی فضا مناسبتی است که برای برگزاری اردوی کهکشانی و آموزش زبان کودکان انتخاب شده است. در این اردو، دانش‌آموزان کوچک با موضوعاتی مانند سیارات، راه شیری و ستاره‌شناسی آشنا می‌شوند. آموزش زبان انگلیسی به کودکان در این برنامه به صورت جذاب و کاربردی ارائه می‌شود تا علاوه بر یادگیری مطالب علمی، مهارت زبانی آن‌ها نیز تقویت گردد.

به مناسبت هفته جهانی فضا از دانش اموزان مدرسه میس یاسمن (آکادمی زبان کوروش فر) و همین طور از دپارتمان خصوصی که برنامه اموزشی انها با مطالب فضا، سیارات، راه شیری، ناسا، ستاره شناسی متناسب بود دعوت شد تا اردو جذاب و شاد و اموزشی در مرکز علوم و ستاره شناسی در نیاوران برگزار گردد.

دانش اموزان خلاق و با استعداد ما به کمک مربیان برتر کاغذ دیواری به سلیقه خود اماده کرده و در مورد انها به زبان انگلیسی توضیح دادند و دانش اموزان سطح بالاتر level 4 با سوالات مختلف انها را به چالش کشاندند سوالاتی مانند : هر سیاره چند ماه دارد؟! وزن ما در سیارات مختلف چقدر است؟ سرد ترین و گرم ترین سیاره کدام است؟

ما همانطور که در شعارمان اشاره کردیم دانش اموزان مهارتی داریم که با فراهم کردن محیط اموزشی به زبان انگلیسی مهارت یادگیری را اسان می کنیم.

باعث افتخار است که مهارت زبان انگلیسی شما در منطقه ۱ تهران زبان زد است.

اردوی کهکشانی و آموزش زبان اردوی کهکشانی و آموزش زبان اردوی کهکشانی و آموزش زبان اردوی کهکشانی و آموزش زبان اردوی کهکشانی و آموزش زبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه