انگیزه داشتن: کلیدی برای پیشرفت در هر کاری!

انگیزه داشتن: کلیدی برای پیشرفت در هر کاری!

در دنیای امروز، انگیزه داشتن در هر کاری می‌تواند تفاوت‌های بزرگی ایجاد کند. با انگیزه کافی، شوق و علاقه به کار، می‌توانید به راحتی وقت بگذارید و کارهایتان را بسیار بهتر انجام دهید. انگیزه در ابعاد مختلفی وجود دارد، مانند انگیزه مالی، انگیزه برای دوست داشتن یک چیز و غیره.

در کودکان، انگیزه جایزه گرفتن می‌تواند در پیشرفت آن‌ها، به‌خصوص در یادگیری زبان انگلیسی که زبان دوم آن‌ها است، تاثیر بسزایی داشته باشد. در مدرسه میس یاسمن (آکادمی کوروش فر)، انگیزه یکی از اهداف اصلی ما است. در این مدرسه، یک گرداننده جایزه وجود دارد که دانش‌آموزان بعد از جمع‌آوری استیکر‌های مربوط به فعالیت‌های کلاسی و تکالیفی، می‌توانند جایزه‌ای را از جعبه‌های رنگی انتخاب کنند.

جوایز بر اساس علاقه‌مندی‌های دانش‌آموزان انتخاب می‌شوند و شامل شکلات‌های مورد علاقه بچه‌ها مثل تخم‌مرغ شانسی کیندر، LOL، لیپ بالم‌های فانتزی، دستبند، پیکسل فوتبالیست‌ها، تیم‌های ورزشی، شخصیت‌های کارتونی مثل باربی، Paw Patrol، Peppa Pig و لوازم التحریر فانتزی و موارد دیگر است. با این روش، دانش‌آموزان با انگیزه‌ای بیشتر به یادگیری می‌پردازند و پیشرفت قابل توجهی کسب می‌کنند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه